Heineken je dodao drugu varijantu svog Strongbow Ultra cidera, s manje kalorija, namijenjenu mlađoj publici.
Najavljen kao lakša alternativa cideru s prirodnim okusima jabuke i bez kompromisa u izvrsnom okusu, Ultra Apple sadrži 24,2 kcal na 100 ml - 36% manje od originalnog Strongbow cidera.
Lansiranje će biti podržano kampanjom vrijednom više milijuna funti od travnja, dodala je tvrtka.
Nastavljamo poticati inovacije na britanskom tržištu jabukovače. Privući ćemo pozornost kupaca generacije Z i I, koji inače posežu za RTD-ovima i alkoholnim pićima, u potrazi za novim ljetnim pićem, rekla je direktorica Heinekenova brenda jabukovače u Velikoj Britaniji, Rachel Holmes.
Ranije ovog mjeseca, Strongbow je predstavio novi izgled svojoj osnovnoj ponudi jabukovača i dodao 4% abv Tropical varijante, koja će biti podržana kampanjom vrijednom £20m.
Vijest o novom proizvodu dolazi u trenutku kada šira kategorija cidera slabi u pogledu prodajnih rezultata. Prema Kantaru, obujam prodaje proizvoda u ovoj kategoriji pao je za 11,1% u 52 tjedna do 22. siječnja 2023.
Izvor: The Grocer
Fotografija: Heineken