Novi izgled kultne maskote zeca, Quickyja, u središtu je nove strategije vizualnog identiteta robne marke Nesquik.
Nesquik se udružio s globalnom tvrtkom za transformaciju poslovanja FutureBrand kako bi isporučio moderan identitet marke koji će povećati relevantnost marke i omogućiti širenje na nove segmente publike, priopćila je tvrtka.
U središtu novog dizajna je Nesquikova omiljena maskota, Quicky, koja je ponovno osmišljena za digitalnu budućnost, dajući joj "kompjuterizirani" izgled s ciljem povezivanja mlađih potrošača s video igrama, zadržavajući svoj prepoznatljivi izgled i odjeću.
FutureBrand je također kreirao novi font za brend pod nazivom Nesquik Sans, kao i novi logo s animiranim prskanjem mlijeka i pakiranjem za Nesquik proizvode.
Budući da smo i sami odrasli uz Quickyja, bio je uzbudljiv i zastrašujući izazov ponovno ga pozicionirati kako bi se povećao njegov utjecaj na cijeli Nesquikov portfelj. Znali smo da od Quickyja moramo ponovno napraviti istinsku ikonu robne marke, a razvijajući njegov karakter otvorili smo mu vrata za povezivanje s novom publikom i prilagođavanje novim linijama proizvoda. Jedva čekamo da zaživi u trgovinama i na internetu, rekao je Stephen McGilvray, izvršni kreativni direktor FutureBranda.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Nesquik