FrieslandCampina vraća Choc Mint varijantu svoje marke Yazoo nakon velike potražnje potrošača za okusom.
Lansiranje ograničenog izdanja Yazooa bit će podržano marketinškom kampanjom, tiskanim i digitalnim oglašavanjem, promocijom u trgovinama kao i kampanjom na društvenim mrežama.
Choc Mint je bio veliki hit među obožavateljima Yazooa kada je prvi put lansiran. Prodao se više od bilo kojeg drugog ograničenog izdanja okusa i znamo da potiče do 30% više kupaca i kupnji u cijeloj kategoriji. Kao vodeći na tržištu, također znamo da kada inoviramo, pomičemo kategoriju u cjelini. Sigurni smo da će Choc Mint biti još jedan hit među kupcima i trgovcima, rekla je Maren Fuhrich, voditeljica brenda za Yazoo.
Kao dio stalne predanosti brenda održivosti, sve Yazoo boce izrađene su od 100% recikliranog PET-a i imaju poklopac koji se može ukloniti kako bi se pakiranje lakše recikliralo. Uz to, sav kakao koji se koristi u Yazoo čokoladnim proizvodima certificiran je od strane Rainforest Alliance.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Yazoo