DR OETKER STUDENI
KERMAN

UK: Cadbury pokrenuo lov na uskršnja jaja

Svijet

31.03.2023

Kao dio svoje najnovije kampanje, tvrtka je treću godinu zaredom pokrenula lov na uskršnja jaja "Cadbury Worldwide Hide"

"Cadbury Worldwide Hide" je online platforma na kojoj ljudi mogu sakriti digitalna ljubičasta jaja za svoje voljene bilo gdje u svijetu putem Google Street Viewa.

Osim same platforme, tvrtka je surađivala s Instagram profilom @world_record_egg, poznatim po drugoj najlajkanijoj objavi na cijeloj društvenoj mreži, kako bi "sakrili" famozno jaje i zamijenili ga vlastitim ljubičastim jajetom.

Kampanja je proizvela i film od 20 sekundi koji prikazuje divovsko ljubičasto jaje skriveno na lokacijama diljem svijeta, uključujući plaže, šumu i malo selo, a film će biti prikazan na televizijskim kanalima diljem zemlje.

Dodatno, kampanja će se odvijati putem GoodLoopa, gdje će za svaku pregledanu reklamu tvrtka izdvajati sredstva za zakladu Trussell Trust.

U Cadburyju volimo potaknuti malo više velikodušnosti u svijetu i ovog Uskrsa povratak Cadbury Worldwide Hide nastavlja činiti upravo to. Zamolivši ljude da sakriju jaje bilo gdje u svijetu za nekoga koga vole, nadamo se da ćemo okupiti ljude da podijele poseban uskrsni trenutak, rekla je Laura Gray, viša menadžerica brenda za Cadbury Easter.

Reklamu možete pogledati OVDJE.

Izvor: INB2B Media
Fotografija: Cadbury