Novi identitet, koji je kreirala kreativna agencija Jones Knowles Ritchie, ima za cilj "inspirirati ljude da pronađu zabavu u životu", navodi se u priopćenju za medije Coca-Cole
U središtu novog vizualnog identiteta nalazi se novi logo marke, koji je odbacio prepoznatljivi narančasti list i narančastu pozadinu i prihvatio novi izgled s oštrijim rubovima.
Do sada je Fanta imala potpuno drugačiji logotip i dizajn ambalaže u SAD-u u usporedbi s međunarodnim tržištima. Dok su SAD zadržale zaobljeni logotip uveden 2010., sok je rebrendiran u Ujedinjenom Kraljevstvu 2017., kada je usvojio logotip s uglatijim fontom i motivom zelenog lišća. Prema tvrtki, objedinjavanje Fantinog brenda u cijelom svijetu uzdignut će brend kako bi dosljedno stajao uz bok drugim ikoničnim brendovima tvrtke.
Željeli smo prikazati brend koji cijeni spontanu igru. Promjenom našeg fokusa kako bismo odražavali ovaj stav, uspjeli smo revitalizirati marku Fanta i ponovno fokusirati igru kao nešto što može biti od koristi svima, rekao je Rapha Abreu, globalni potpredsjednik dizajna tvrtke Coca-Cola.
Bili smo stvarno inspirirani idejom da potrošačima svih dobnih skupina donesemo razigranost kada smo počeli razmišljati o tome kako potrošačima približiti svrhu brenda. Uspjeli smo izgraditi prepoznatljivi identitet brenda koji je signalizirao Fantinu predanost zabavi na svim razinama – od stvarnog života do digitalnog, rekla je Lisa Smith, globalna izvršna kreativna direktorica za JKR.
Brend ima i novi moto koji naglašava hrabrost i odvažnost, a glasi "Odvažno nije dosadno", a može se vidjeti u reklamama tvrtke.
Tvrtka je nedavno predstavila novi izgled brenda Sprite, kao i najavu da će britanski brend Lilt postati Fanta.
Izvor: INB2B Media
Foto: Fanta