Coca-Cola je u ponedjeljak predstavila novu globalnu kampanju koja se fokusira na ljudske veze koje se stvaraju kada ljudi dijele obrok, navodi se u priopćenju za tisak tvrtke.
Kampanja "A Recipe for magic" emitirat će se u SAD-u, Kanadi, Latinskoj Americi, Europi, Japanu i drugim ključnim tržištima.
U kampanji se, između ostalih, pojavljuju zvijezde kao što su supermodel Gigi Hadid, koja igra glavnu ulogu u prvoj reklami unutar kampanje, kineski glumac i gurman Yang Yang te meksički influencer Oscar Meza.
Inspiracija za "Recept za magiju" dolazi iz istraživanja koja pokazuju da više od 80% ljudi želi češće dijeliti obrok, a više od 65% naglašava vrijednost povezivanja s drugima kada jedu zajedno, prema tvrtki.
Jasno je da ljudi žude za većom povezanošću u današnjem hiperpovezanom svijetu, a univerzalni je uvid da obroci imaju moć učiniti upravo to, rekla je Elif Kaypak, direktorica marketinga globalnih marki, The Coca-Cola Company.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Coca-Cola