Beiersdorf je u prvom tromjesečju poslovne godine ostvario prodaju u vrijednosti od 2,5 milijardi eura, prema podacima koje je objavila tvrtka.
To odražava povećanje organske prodaje od 12,2% u odnosu na prethodnu godinu, za što proizvođač marke Nivea kaže da je iznad trenutnih tržišnih očekivanja.
Organska prodaja u poslovnom segmentu potrošača tvrtke porasla je za 14,8% na godišnjoj razini na 2,1 milijardu eura, dok je poslovni segment Tesa zabilježio organski rast prodaje od 0,9% na 425 milijuna eura.
Naša strategija funkcionira – izuzetno smo dobro pozicionirani. U prvom tromjesečju, uz poslovanje Nivee u Europi, naši glavni pokretači rasta i profitabilnosti uključuju poslovanje Nivee na tržištima u razvoju i naše uspješno poslovanje derme. To nas čini stabilnijima i sposobnima izdržati krize. Stoga smo sposobniji kompenzirati volatilnost u pojedinim područjima, rekao je Vincent Warnery, izvršni direktor Beiersdorfa.
Na temelju rezultata u prvom tromjesečju, Beiersdorf je povećao svoju prognozu organskog rasta prodaje na srednje do visoke jednoznamenkaste brojke i za grupu i za potrošački poslovni segment u svojoj financijskoj godini 2023.
Tvrtka je ranije prognozirala rast prodaje u jednoznamenkastom rasponu u svakom segmentu.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Beiersdorf