Constellation Brands predviđa dobit za cijelu godinu iznad procjena Wall Streeta, zahvaljujući povećanju cijena u cilju borbe protiv viših troškova i velike potražnje za svojim premium markama piva.
Kao i drugi proizvođači alkoholnih pića, tvrtka je podigla cijene svog piva, vina i jakih alkoholnih pića kako bi zaštitila svoje marže od rastućih troškova pakiranja, sirovina, logistike i rada.
Iako je inflacija utjecala na navike potrošnje, Constellation je rekao da se njegovi potrošači drže svojih vrhunskih marki piva, uključujući Modelo Especial i Corona Extra. Potražnja za njegovim vrhunskim i finim vinima također je ostala snažna.
Analitičari kažu da se čini da je segment piva tvrtke spreman za snažnu fiskalnu 2024. s porastom cijena i lansiranjem novih proizvoda, uključujući pivo Modelo Oro u Sjedinjenim Državama, unatoč neizvjesnom potrošačkom okruženju.
Constellation je rekao da očekuje prilagođenu dobit za cijelu godinu između 11,70 i 12 dolara, u usporedbi s prosječnom procjenom analitičara od 11,68 dolara po dionici, prema podacima Refinitiva.
Dionice tvrtke porasle su više od 1% na 224 dolara (205 eura).
Ipak, prihodi tvrtke pali su 5% na oko 2 milijarde dolara (1,83 milijarde eura), što je ispod prosječne procjene analitičara od 2,02 milijarde dolara (1,85 milijardi eura).
izvor: INB2B Media
foto: pixabay