Bingo Group, najveća poslovna grupacija u Bosni i Hercegovini, objavila je rezultate poslovanja za 2022. godinu.
Prihodi ove grupacije iznose 1,7 milijardi KM, što je za 17 posto više u odnosu na 2021. godinu, dok je dobit na razini grupe iznosila gotovo 125 milijuna KM, što je rast od 25 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Posebno smo ponosni što se velik dio rasta dobiti temelji na rezultatima proizvodnih tvrtki unutar Bingo grupe, koje bilježe fantastičan rast prihoda od više od 80 posto. Tako je kompanija Dita u 2022. godini udvostručila proizvodnju i na inozemna tržišta izvezla preko 5 milijuna KM robe, što je povećanje od 70 posto u odnosu na 2021. godinu, kazala je Ljiljana Kunosić, direktorica Bingo Grupe, na konferenciji za novinare održanoj u Sarajevo.
Kompanija je priopćila da je u 2022. godini uložila 132 milijuna KM, a kao jednu od najvažnijih investicija izdvojila je ulaganje u poboljšanje uvjeta rada za svoje zaposlenike.
Ukupna izdvajanja za zaposlene porasla su za 21 posto na razini grupe, a na ime neizravnih poreza i doprinosa isplatili smo više od 50 milijuna KM, kazala je Kunosić.
Ulaganjem u rast i razvoj u protekloj godini otvoreno je više od 350 potpuno novih radnih mjesta koja smo uspješno popunili. Kada je riječ o fluktuaciji kadrova, naš prosjek je ispod prosjeka fluktuacije u trgovini u regiji i na to smo posebno ponosni, kazala je Andrijana Bukvarević, direktorica ljudskih potencijala Bingo Grupe.
Kompanija je ovom prilikom najavila nekoliko budućih inicijativa, među kojima se ističe saradnja sa udrugom Think Pink, u okviru koje će kompanija Bingo organizirati preventivne preglede za 6.000 svojih zaposlenica.
Izvor: INB2B Media
Foto: Bingo