Sainsbury's razvija svoje partnerstvo s Newlifeom, prema kojem dobrotvornoj organizaciji donira vraćenu odjeću koja se ne može prodati
Sainsbury's će sniziti cijenu mlijeka u svojim trgovinama, nakon sličnog poteza koji je u srijedu napravio Tesco.
Supermarket je priopćio da smanjuje cijenu svoje boce vlastite robne marke od dvije litre na 1,55 funti, ali nije naveo nikakav konkretan razlog za svoju odluku, za razliku od Tesca koji je rekao da je taj potez napravio jer su njegovi troškovi za kupnju mlijeka pali.
Potez oba diva trgovine mješovitom robom dolazi u vrijeme kada je inflacija hrane na najvišoj razini od 1978. godine, a brojke pokazuju da su cijene hrane porasle 18,2% od veljače 2022. do veljače ove godine.
Uz smanjenje troškova za svoju bocu od dvije litre, Sainsbury's također spušta cijenu litre za 5 penija na 1,25 funti i pola litre na 90 penija.
Glasnogovornik Sainsburyja rekao je: "S obzirom da troškovi rastu, naporno radimo na održavanju niskih cijena, posebno onih svakodnevnih potrepština koje ljudi najviše kupuju. Smanjili smo cijenu mlijeka vlastite marke na samo 1,55 funti za dvije litre, 1,25 funti za litru i 90 penija za pola litre.
"Naš fokus na vrijednost znači da svi naši kupci mogu biti sigurni da će dobiti odlične ponude kada kupuju kod nas i ne moraju ići nigdje drugdje kako bi dobili najbolje cijene u svojoj tjednoj trgovini."
Početkom tjedna, Sainsbury's je krenuo u konkurenciju Tesco Clubcardu nudeći kupcima do pola cijene na stotine proizvoda u trgovinama i na internetu kao dio svoje nove inicijative vjernosti, Nectar Prices.