U sklopu projekta "Keep Walking. Keep Planting" kompanija je do sada posadila 389.000 stabala u Škotskoj, a sada je pokrenula kampanju i u Bosni i Hercegovini.
Akcija uključuje sadnju 15.000 sadnica crnog bora na lokalitetu sela Homolje kod Konjica, gdje su požari prethodnih godina uništili velike šumske površine sa stablima starijim od 70 godina.
Kampanja "Keep Walking. Keep Planting" pokrenuta je 2020. godine, kada je tvrtka objavila planove za sadnju milijun sadnica diljem Škotske.
Škotska je naša domovina. Ovdje je počelo naše putovanje prije 200 godina i to je središte svega što naše viskije čini tako posebnima. Dok otvaramo vrata za sljedećih 200 godina našeg putovanja, želimo poduzeti pozitivne korake naprijed kako bismo njegovali i zaštitili divlje škotske krajolike i netaknute prirodne resurse koji su generacijama oblikovali naše viskije, rekla je Julie Bramham, globalna direktorica brenda za Johnnie Walker.
Kampanja sadnje drveća slijedi nakon objave tvrtke Diageo (koja je vlasnik Johnnie Walkera) o pokretanju plana "2030: Spirit of Progress", koji uključuje ambiciozne ekološke ciljeve kao što su neto nulta emisija iz svih izravnih operacija do 2030. u svim destilerijama pokretan 100% zelenom energijom do 2030.
Izvor: eKapija
Fotografija: Noah Buscher/Unsplash