AB InBev, koji stoji iza Budweisera, Corone i Stelle Artois, predstavio je ono za što tvrdi da je prvo u svijetu potpuno strojno proizvedeno pivo.
Nazvan "Beck's Autonomous", proizvod je nastao nakon što je AB InBev zadužio AI platforme ChatGPT i Midjourney da dizajniraju pivo, brendiranje i marketing kako bi proslavili 150. godišnjicu brenda Beck's piva.
Dvije platforme izradile su recept za pivo u stilu Pilsner 5% ABV napravljeno isključivo od lokalnih i prirodnih sastojaka, kao i logo i branding za novo pivo.
Novi pilsner bit će pušten u probnu prodaju diljem Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke i Italije, gdje će potrošači moći kušati prvo AI pivo na svijetu kupnjom jedne od 450 limenki.
Bilo je fascinantno vidjeti kako Beck's Autonomous oživljava i kako možemo nastaviti prihvaćati nove tehnologije u industriji i komunikacijama. Ipak, i dalje vjerujemo da će se potrošači moći povezati s višekanalnom kampanjom za ovo revolucionarno pivo, unatoč tome što ga je izradilo računalo, rekla je Laura Salway, direktorica marketinga u Beck'su.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Beck's