DR OETKER STUDENI
KERMAN

SAD: Kellogg i Albertsons pokrenuli kampanju za Dan planeta Zemlje

Svijet

20.04.2023

Tvrtke su izradile posebne plakate koji se postavljaju unutar Albertsonovih supermarketa, a čiji je cilj educirati potrošače o mogućnostima recikliranja Kellogg ambalaže.

Plakati prikazuju Kelloggove popularne animirane likove, Tigra Tonyja(R) i Tukana Sama(R), koji "objašnjavaju" što se može reciklirati na Albertsonovim lokacijama za recikliranje.

Kellogg sanja o danu kada planet krene dalje. Mi činimo svoj dio poduzimanjem koraka kako bismo našu ambalažu učinili održivijom, radeći s našim kupcima i pomažući u edukaciji potrošača o tome kako pravilno odlagati ambalažu. Rješenja poput ovog važna su za postizanje stvarne promjene. Prepoznajemo snagu partnerstva i ponosni smo na suradnju s Albertsons Companies u ovoj inicijativi jer zajedno možemo pozitivno utjecati na planet, rekao je Ollie Morton, glavni direktor za kupce, Kellogg USA.

Albertsons razumije zabrinutost naših potrošača oko plastičnog i ambalažnog otpada, zbog čega smo razvili projekt "Recept za promjenu". Ovaj projekt predstavlja našu predanost doprinosu stvaranju boljih uvjeta u zajednicama kojima služimo i na planetu koji svi dijelimo. Edukacija kupaca o tome kako reciklirati plastičnu ambalažu pomaže nam ubrzati prijelaz na više kružno gospodarstvo, rekla je Suzanne Long, direktorica održivosti i transformacije u Albertsonsu.

Inicijative poput ovih dio su Kelloggovog plana za poboljšanje održivog i ravnopravnog pristupa hrani za 3 milijarde ljudi do kraja 2030.

Izvor: PR Newswire
Fotografija: Kellogg