Kompanija je lansirala instant kavu u Kini i Meksiku, a kavu su razvili stručnjaci Nestlé tima u Švicarskoj.
Trenutno se 15% kave u svijetu konzumira hladna, uglavnom od strane mlađih ljubitelja kave koji pripadaju generaciji Z. U skladu s tim trendom, raste potražnja za proizvodima koji omogućuju ljudima da stvore doživljaj kupovine hladne kave u kafićima na dom, napominje Nestlé.
S Ice Roastom stvorili smo kavu idealnu za hladno piće, s glatkom teksturom i notama kakaa koji otvaraju novi okus hladne kave, rekao je Damien Tissot, voditelj Nestléovog tehnološkog centra u Orbeu, Švicarska.
Nescafé Ice Roast je lagano pržena instant kava napravljena od 100% Robusta zrna kave, uzgojena i proizvedena na održiv način.
Hladna kava je jako popularna, a na ovaj način će se nova generacija kavopija upoznati s našim proizvodima. Zaista smo uzbuđeni zbog ovog lansiranja jer im Ice Roast daje priliku da uživaju u još boljoj šalici hladne kave kod kuće i rekreiraju svoja omiljena pića, rekao je Donald Howar, globalni voditelj kategorije za Nescafé.
Tvrtka je nedavno lansirala Nescafé Black Roast, koju opisuje kao svoju "najintenzivniju kavu ikada", kao i Nescafé Malty, koji je trenutno dostupan samo u Nigeriji.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Nestlé