SPAR International lansirao je novu ponudu proizvoda za osobnu njegu privatne robne marke pod nazivom SPAR Daily.
Asortiman je razvijen kako bi ojačao izbor kvalitetnih, svakodnevnih potrepština u ponudi SPAR-ovih kupaca, priopćio je SPAR u priopćenju za javnost, dodajući da svi proizvodi imaju ekološku ambalažu.
Asortiman uključuje SPAR Daily sapune za ruke i SPAR Daily gel za tuširanje od recikliranog PET-a, kao i paket od 25 SPAR Daily maramica za lice bez plastike.
SPAR nastavlja ocjenjivati svoje međunarodno razvijene asortimane vlastitih robnih marki SPAR kako bi uključio nova rješenja pakiranja koja odražavaju njegovu predanost ekološkoj održivosti, priopćio je SPAR.
Lansiranje novog asortimana temelji se na uspjehu SPAR Eco, koji se usredotočio na održivost proizvoda i pakiranja; SPAR Natural, koji se fokusirao na organske proizvode; i SPAR N°1 Value asortiman, lansiran 2021.
SPAR Daily asortiman bit će dostupan u SPAR prodajnim mjestima diljem Europe od drugog kvartala 2023., prije nego što se proširi na druga globalna tržišta. rekao je trgovac.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: SPAR International