DR OETKER STUDENI
KERMAN

Italija: Despar ostvario rast prodaje od 3,4% u 2022.

Svijet

25.04.2023

Despar Italia zaključio je 2022. s prodajom od 4,14 milijardi eura (porast od 3,4% u usporedbi s 2021.), od čega su 65% generirale trgovine u izravnom vlasništvu tvrtke, a 35% podružnice (+10,5%).

Što se tiče bannera, 38% prihoda ostvario je EUROSPAR, 35% Despar i 27% INTERSPAR.

Ipak, najveći rast (od 4,4%) ostvarile su trgovine manjeg formata, dok je najveći doprinos ukupnom rastu prihoda tvrtke dalo otvaranje novih trgovina (kojih je otvoreno 67).

Tvrtka je tako godinu završila s 1.404 trgovine (418 u izravnom vlasništvu i 986 povezanih) u 17 talijanskih regija, ukupne prodajne površine od 823.108 četvornih metara.

Privatne robne marke činile su 21,4% ukupne prodaje mješovitom robom, što je rast od 0,8% u odnosu na 2021. i malo iznad prosjeka talijanskih privatnih robnih marki od 21,2%.

Prošle godine Despar Italia lansirao je više od 200 novih proizvoda i preformulirao više od 350, čime je portfelj proizvoda trgovca privatnim markama dosegao više od 3600 proizvoda.

Prema riječima Filippa Fabrija, predsjednika Uprave Despara, Despar Italia želi ostvariti rast prihoda od preko 5% te će uložiti 95 milijuna eura u širenje svoje prodajne mreže u 2023. godini. Osim toga, tvrtka ove godine planira lansirati dodatnih 250 proizvoda privatne robne marke.

Izvor: INB2B Media
Fotografija: Despar Italia