Mondelēz International izvijestio je o povećanju neto dobiti od 18,1% u prvom kvartalu na 9,17 milijardi dolara.
Vlasnik brendova Cadbury i Oreo rekao je da je rast u prvom tromjesečju bio potaknut organskim rastom neto prihoda od 19,4% i povećanom prodajom brendova Clif Bar i Ricolino u 2022.
Mondelēzovo poslovanje u Aziji, Bliskom istoku i Africi zabilježilo je rast neto prihoda od 3,9% u prvom tromjesečju, dok je poslovanje tvrtke u Europi zabilježilo rast prihoda od 12,7%, a u Sjevernoj Americi rast neto prihoda od 26,8%.
Poslovanje tvrtke u Latinskoj Americi zabilježilo je povećanje od 46,6%, što je najveći rast od svih Mondelēz regija.
Imali smo snažan početak godine, s dvoznamenkastim rastom neto prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, dok smo nastavili izvršavati svoje dugoročne strategije. Svjedoci smo velike potražnje i na razvijenim i na tržištima u nastajanju jer potrošači diljem svijeta i dalje daju prednost našim kategorijama i robnim markama čokolade, keksa i grickalica. Također smo nastavili značajno napredovati u našim inicijativama za preoblikovanje portfelja. I dalje smo usredotočeni na ubrzavanje i jačanje rasta kroz značajna ulaganja u naše robne marke, talente i sposobnosti dok unapređujemo naše inicijative održivosti. S obzirom na naše snažne rezultate u prvom tromjesečju, povećavamo naše izglede zarade za ovu godinu, rekao je Dirk Van de Put, predsjednik i izvršni direktor Mondelēza.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Mondelēz