Ukupni promet e-trgovine u Italiji procjenjuje se na 75,89 milijardi eura u 2022. godini, što je povećanje od 18,6 posto u odnosu na prethodnu godinu, navodi se u izvješću agencije Casaleggio Associati.
Prema izvješću, 2021. godine tržište e-trgovine u Italiji dosegnut će promet od 64 milijarde eura, što je rast od 33 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Segment slobodnog vremena generirao je oko 50 posto ukupnog internetskog prometa (38 milijardi eura), što je, navode u agenciji, posljedica sve veće popularnosti online igrica, ali i kupnji vezanih uz hobije i sport.
Na drugom mjestu su internetski trgovački centri koji su ostvarili 19 posto ukupnog prihoda (14,2 milijarde eura).
Najveći rast lani je zabilježen u sektoru turizma (47 posto), čemu je najviše pridonio rast cijena.
Prema izvješću, očekuje se da će web stranice e-trgovine u Italiji ove godine porasti za 17,3 posto u smislu prometa. Najveći rast prometa očekuje se u segmentima Slobodno vrijeme, Hrana i moda te Zdravlje i ljepota (23, 20 i 19 posto).
Izvor: INB2B Media
Foto: ijeab/Freepik