Tvrtka je predstavila novo pakiranje i vizualni identitet brenda Mirinda, kao i novu platformu brenda.
Novi vizualni identitet nastao je u sklopu kampanje "Making an M-pact" i uključuje novi "svježi" izgled Mirinda loga, jarke boje korištene u kreiranju pakiranja, kao i "razigrane" ilustracije na samom pakiranju. .
Prema tvrtki, svaki od 50+ dostupnih okusa brenda, uključujući omiljene poput jabuke, naranče, ananasa, jagode i lubenice, dobit će odgovarajuću boju limenke.
Zadovoljstvo nam je predstaviti Mirindinu novu platformu globalnog brenda koja nadahnjuje kreativnost, potičući generaciju Z da iskoristi svoju jedinstvenost. Kroz #NoFlavourLikeYourFlavour, razvili smo osvježavajući novi vizualni identitet i platformu s kojom se obožavatelji Mirinde mogu poistovjetiti – onu koja osnažuje ovu generaciju da se odupre konformizmu i umjesto toga prigrli samoizražavanje. Ovo je prvi korak za brend dok se nastavljamo razvijati i rasti s mladima. Radujemo se provedbi uzbudljivih planova koje imamo, rekao je Eric Melis, potpredsjednik marketinga globalnih marki u PepsiCo.
Mirindin novi vizualni identitet bit će predstavljen na 20 međunarodnih tržišta od svibnja 2023., s mnogim limenkama s tekstom na njihovom materinjem jeziku.
Počevši od Vijetnama i Tajlanda, novi vizualni identitet potom će se pojaviti u Poljskoj, Rumunjskoj, Češkoj, Ukrajini, Mađarskoj, Hrvatskoj, Gazi/Palestini, Meksiku, Argentini, Egiptu, Iraku, Ugandi, Etiopiji, Kini, Pakistanu, Kuvajtu, Katru, Omanu, Bahreinu i Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
Izvor/Foto: PepsiCo