Online trgovac Picnic pokrenuo je ponudu privatne robne marke koja sada uključuje oko 2000 SKU-ova.
Prvi proizvodi u asortimanu predstavljeni su u aplikaciji trgovca prije tri godine, od tada se asortiman stalno širi i širit će se i dalje, priopćeno je iz tvrtke.
Budući da se proizvodi ne pojavljuju na policama, oni su "dizajnirani za dom", kaže tvrtka, dodajući da Picnic koristi stalne povratne informacije kupaca za stvaranje proizvoda, recepata i pakiranja.
Dizajn koji je osmislila marketinška agencija Big fish trebao bi biti odvažan, zabavan, kvalitetan i "instagramabilan".
Trgovac je dodao da namjerava udvostručiti broj privatnih marki u budućnosti. Drogerijski, smrznuti, svježi i veganski proizvodi bit će među kategorijama u kojima će se u narednom razdoblju lansirati privatni brendovi.
Picnic posluje u Nizozemskoj, Njemačkoj i Francuskoj i koristi električna dostavna vozila, prilagođena zahtjevima gradskog prometa.
Izvor: PLMA
Foto: Picnic