Tvrtka je izvijestila o porastu prodaje od 10,5% u drugom tromjesečju svoje financijske godine, s prijavljenim rastom prodaje od 10,4% na 6,9 milijardi eura.
Grupa je rekla da je učinak potaknut i provedbom njezine strategije "sCore" i kontinuiranom inflacijom.
Prilagođeni EBITDA kompanije za drugo tromjesečje iznosio je 111 milijuna eura, što je manje od 157 milijuna eura prethodne godine.
Na svom tržištu u Njemačkoj prodaja je porasla za 8,7%, pri čemu je HoReCa poslovanje dobro poslovalo, dok je prilagođeni EBITDA pao na 10 milijuna eura.
U segmentu Zapad, koji uključuje brojne europske zemlje, zabilježen je rast prodaje od 9,4%, uz EBITDA od 59 milijuna eura.
U istočnom segmentu, koji uključuje tržišta poput Turske i Ukrajine, prodaja je porasla za 21,0%, pri čemu je prodaja u Ukrajini porasla prvi put od početka rata, za 3%.
U međuvremenu, u Rusiji je prodaja pala 14,4%, dok je prilagođeni EBITDA pao na 20 milijuna eura, s 34 milijuna eura godinu ranije.
Izvor: INB2B Media
Foto: Metro