Tvrtka je lansirala tri nova čaja u okviru asortimana Diplomat Tea.
Novi okusi uključuju Jaffa keks, biskvit i karamelu i pridružuju se Aldijevom rastućem portfelju privatnih robnih marki. Prema web stranici Numerator, otprilike 90 posto svih artikala u Aldijevim trgovinama su privatne marke.
Giles Hurley, generalni direktor Aldi UK, rekao je za The Grocer u travnju da će prodavač nastaviti gledati vodeće robne marke u razvoju svojih proizvoda privatnih robnih marki, želeći ponuditi jeftinije alternative etabliranim markama.
Grupa potrošača je svakog dana u travnju provjeravala i uspoređivala cijene 39 popularnih namirnica. Istraživanje grupe pokazalo je da bi kupci mogli uštedjeti čak 17,34 funti u usporedbi s najskupljim supermarketom, Waitroseom, za istu košaricu artikala.
U Aldiju vjerujemo da je pristup visokokvalitetnoj hrani i piću pravo, a ne privilegija. Kupci žele znati da dobivaju visokokvalitetne proizvode po najboljim mogućim cijenama, rekla je Julie Ashfield, direktorica nabave u Aldiju.
Izvor/Foto: ALDI