Lidl obilježava 50. obljetnicu otvaranja svoje prve trgovine u Njemačkoj 1973. nizom događaja u sljedećih 20 tjedana pod sloganom "50 Jahre mehr als günstig" (50 godina više nego jeftino).
Proslava je započela 16. svibnja konferencijom za novinare i obilaskom novog sjedišta Lidla u Bad Wimpfenu, dok će u sljedećih 20 tjedana diskonter u vlasništvu Schwarz Grupe predstaviti niz rođendanskih ponuda, popusta, natjecanja i događanja.
Proslava će također vidjeti lansiranje asortimana privatnih robnih marki s retro izgledom, uključujući izdanja iz 1970-ih, 1980-ih i 1990-ih.
Uvijek smo ostali vjerni našem diskontnom DNK. Već 50 godina cilj nam je, kao pouzdan lokalni dobavljač, kupcima ponuditi izvrsnu kvalitetu, svježinu i širok izbor svakodnevnih proizvoda po uobičajeno niskim Lidl cijenama. To možemo postići samo zajedničkim snagama i uz pomoć predanih kolega i jakih partnera. Naši kupci, koji su nam vjerni već pet desetljeća, također cijene svakodnevni angažman cijelog Lidl tima, rekao je Christian Härtnagel, direktor Lidla Njemačka.
Härtnagel je primijetio da tvrtka također po prvi put probija granicu od 100.000 zaposlenika.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Lidl