Tvrtka je, u suradnji s časopisom Rolling Stone i kreativnom agencijom Wieden+Kennedy, pokrenula glazbeni časopis u pakiranju od 12 komada piva Budweiser.
Posebno pakiranje dio je Budweiserove inicijative za podršku manjim zvijezdama u usponu na latinoameričkoj glazbenoj sceni.
U nastavku suradnje kojom Budweiser želi promovirati "underground" umjetnike, htjeli smo iznijeti nove ideje. Oduvijek smo voljeli glazbene časopise i činjenicu da su ne tako davno bili glavni medij za otkrivanje novih izvođača. S toliko posvuda otisnutih pakiranja piva, Budweiser ima jednu od najvećih "tiraža" na svijetu. Imajući to na umu, pomislili smo: "Zašto ne pružiti ruku pomoći izdavačkoj industriji?" i tako je rođen BudMag, rekli su Alexandre Giampaoli i Humberto Cunha, kreativni direktori agencije Wieden+Kennedy.
Debitantsko izdanje časopisa, pod nazivom "BudMag", tiskano u sklopu 100.000 paketa od 12 komada, predstavilo je kolumbijske umjetnike Natha, Kapoa, Benúa i Saija.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Budweiser