DR OETKER STUDENI
KERMAN

UK: Pepsi lansirao ograničeno izdanje limenki uoči finala Lige prvaka

Svijet

19.05.2023

Tvrtka je lansirala ograničenu seriju limenki Pepsi soka uoči finala Lige prvaka koje će se održati 10. lipnja u Istanbulu.

Limenke, lansirane u sklopu kampanje "Thirsty for more", prikazuju likove nogometnih zvijezda poput Lionela Messija, Leah Williamson i Vinnyja Jr.

Posebne limenke imaju za cilj pobuditi emocije i energiju nogometnih navijača posvuda, rekli su iz tvrtke, dodajući da kampanja ima za cilj stvoriti dublju povezanost s nogometom i navijačima.

Kao službeni partner UEFA Lige prvaka i UEFA Lige prvaka za žene, tvrtka će lansirati ograničeno izdanje limenki u zemljama diljem svijeta, uključujući UK.

Podsjetimo, PepsiCo je nedavno predstavio novi vizualni identitet brenda 7up koji ima za cilj ponuditi olakšanje od svakodnevice, nešto što brend naziva "UPliftment".

Krajem ožujka tvrtka je lansirala i novi vizualni identitet i logo brenda sokova Pepsi, ususret 125. obljetnici tvrtke.

PepsiCo će novi logo početi koristiti od jeseni u SAD-u i Kanadi, dok će ga na međunarodnoj razini predstaviti 2024. godine.

Izvor/Foto: Bevnet