DR OETKER STUDENI
KERMAN

Španjolska: Lidl ulaže 50 milijuna eura u digitalizaciju trgovina

Svijet

19.05.2023

Trgovac ulaže više od 50 milijuna eura u uvođenje elektroničkih cijena u sve svoje trgovine s ciljem uštede od više od 2900 tona papira godišnje.

Odluka je uslijedila nakon testa provedenog u njezinim trgovinama u Zaragozi i postupno će se implementirati u više od 650 trgovina diljem Španjolske, ove i sljedeće godine.

Inicijativa će uključivati ​​oko 3500 elektroničkih oznaka za police koje će zamijeniti cijene papira.

Kao tvrtka, neprestano tražimo procese i rješenja koja nam omogućuju jačanje naše predanosti očuvanju resursa i koja zauzvrat podrazumijevaju poboljšanje korisničkog iskustva i upravljanja trgovinama, rekla je Michaela Reischl, Lidlova direktorica CSR-a u Španjolskoj.

Podsjetimo, Lidl je nedavno najavio i planove za uvođenje digitalnih cijena u sve svoje trgovine u Portugalu, čime će zamijeniti postojeće papirnate naljepnice.

Izvor: INB2B Media
Fotografija: Lidl