Najveći svjetski trgovac na malo izvijestio je o rezultatima za svoje prvo fiskalno tromjesečje i povećao očekivanja za cijelu godinu nakon što je veća potrošnja na namirnice neutralizirala slabiju potražnju za odjećom i elektronikom.
Prihodi su u razdoblju od veljače do travnja skočili za 7,6 posto, na 152,3 milijarde dolara, što je iznad konsenzusa od 147,9 milijardi dolara.
Usporedna prodaja na američkom tržištu porasla je 7,4 posto, nešto manje nego u prethodna dva tromjesečja, kada je stopa bila viša od osam posto.
E-trgovina je rasla po stopi od 27 posto, u usporedbi s padom od 3,4 posto u Targetovoj online prodaji u istom razdoblju.
Kad je riječ o profitabilnosti, bruto marža iznosila je 23,7 posto i bila je nešto niža u odnosu na prošlu godinu prvenstveno zbog prodajnog miksa.
Prilagođena zarada po dionici (EPS) porasla je 13 posto na 1,47 dolara, iznad konsenzusne procjene od 1,32 dolara.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Walmart