Tvrtka u vlasništvu Pernod Ricarda lansirala je koktele čiji vizualni identitet zahvaljuje umjetnoj inteligenciji.
U sklopu kampanje pod sloganom "Mix Your Neighborhood" kompanija je predstavila koktele inspirirane kanadskim četvrtima poput Ossingtona, Mile Enda i Banffa.
Kokteli su napravljeni od "sastojaka" koji su simboli ovih četvrti, nakon čega je tvrtka na temelju AI slike osmislila prave koktele inspirirane AI dizajnom i kulturom ovih četvrti.
Absolut uvijek traži nove načine za miješanje koktela, a kombinacija kanadskih naselja i AI tehnologije otključala je bogato područje za miksologiju koja dosad nije bila vizualno istražena. Ovom kampanjom želimo kreirati koktele inspirirane ljudima, mjestima i kulturom te omogućiti potrošačima da kušaju ono što ova mjesta čini posebnima, rekla je Caroline Begley, potpredsjednica marketinga za Corby Spirit and Vine.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Absolut