Internetski supermarket Picnic ostaje čvrsto predan Njemačkoj: nizozemska tvrtka želi otvoriti 25 dodatnih distribucijskih centara u Njemačkoj ove godine, kako bi dosegla 4 do 6 milijuna njemačkih kućanstava.
Njemačka je za Picnic plodno tlo. To nije slučajnost, budući da je njemačka grupa supermarketa Edeka sudioničar u tvrtki. U 2021. godini dioničari su također ubrizgali 180 milijuna eura u njemačku podružnicu. Ove bi se godine te investicije trebale unovčiti.
Nakon prometa od 275 milijuna eura u 2022., Picnic sada cilja na 400 milijuna eura na njemačkom tržištu, zaključuje Lebensmittel Zeitung iz godišnjeg financijskog izvješća tvrtke. Usluga dostave u kupovini namjerava ove godine dosegnuti između 4 i 6 milijuna njemačkih kućanstava.
Proširenje je moguće zahvaljujući novim distribucijskim centrima: krajem prošle godine dostavna služba imala je 34 distribucijska centra u Njemačkoj; do kraja 2023. očekuje se da će imati 59. S otvaranjem novih čvorišta u Hamburgu i uskoro u Berlinu, Picnic prvi put radi izvan Ruhrskog područja. Internetski supermarket vršit će isporuke iz tih lokalnih čvorišta pomoću električnih kombija.
Međutim, rast ima svoju cijenu: kako se doseg tvrtke povećava, tako rastu i gubici. U 2023. Picnic i dalje očekuje neto gubitak od 67 milijuna eura u Njemačkoj, iako se njegova bruto marža blago poboljšala (za jedan postotni bod) na 36,8% prošle godine. Gubici također usporavaju pa je tako Piknik lani zabilježio 63 milijuna eura gubitka, a 2021. 57,8 milijuna eura.
Foto. Picnic