Trgovac je u suradnji s tvrtkom MyProtein organizirao nagradnu igru u kojoj su potrošači imali priliku osvojiti zamrzivač s 400 kg MyProtein proizvoda.
Sve što su trebali učiniti je uspjeti podići poklopac ovog zamrzivača.
Kampanja pod nazivom "Lift It to Win It" pokrenuta je kako bi se proslavilo nedavno partnerstvo kompanija. Zaštitno lice kampanje bio je Alex Bowen, zvijezda britanskog reality showa Love Island.
Podizanje poklopca na najtežem zamrzivaču na svijetu bilo je nešto za što sam morao ozbiljno trenirati, ali sam ipak pokušao. Kao strastveni ljubitelj islandskih proizvoda, drago mi je što uvode više proteinskih opcija kao dio novog partnerstva, rekao je Bowen.
Htjeli smo doista jedinstven način da proslavimo naše partnerstvo s MyProteinom, a koji je bolji način od testiranja mišića cijele nacije? Podizanje poklopca zamrzivača nije lak pothvat i svaki zaposlenik koji je pokušao nije uspio, tako da smo bili vrlo uzbuđeni vidjeti tko će kući ponijeti ovu nagradu, rekao je glasnogovornik Icelanda.
Nagradna igra trajala je od 19. do 21. svibnja, a video kako dobitnik podiže vrata zamrzivača možete pogledati ovdje.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Iceland