DIDA BOŽA OŽUJAK
DUKAT ČOKOLADNO MLIJEKO

Hell Energy otvara novo, uzbudljivo poglavlje

Svijet

31.05.2023

Nakon legendarnog Brucea Willisa, glavnu ulogu preuzimaju novi heroji

Danas započinje uzbudljiva, nova era za HELL ENERGY: nakon najvećeg svjetskog akcijskog junaka, glavna uloga u sljedećoj marketinškoj kampanji mađarskog vodećeg brenda energetskog pića pripala je herojima iz svakodnevnog života koje zasigurno i sami poznajemo. Ovaj motivirajući, novi spot podsjeća nas na poznate životne situacije kada samo trebamo da nas netko malo pogurne kako bismo prebrodili one trenutke kada osjećamo da smo zapeli i potom nastavili dalje. 

Šest mjeseci planiranja i priprema, ekipa od 100 članova, više od 100 statista, 20 glumaca, tri dana snimanja, četiri priče, pet tjedana u post-produkciji. Sve je to ukratko najnoviji spot HELL ENERGY-ja, koji počinje s emitiranjem.

U spotu su prikazane svima dobro poznate svakodnevne situacije iz života četiri različita glumca, koji se svakoga dana susreću s novim izazovima i obavezama, a često im ne uspijeva sve iz prve. I posve je prirodno tada izgubiti volju i osjećati se kao smo jednostavno zapeli, osobito kada su u pitanju nama važni trenuci. Ali, kao što se i u spotu kaže, ne treba odustati jer svi to imamo u sebi i sve što trebamo jest vjerovati u sebe!

"Posljednjih pet godina komunikaciju HELL ENERGY-ja smo oko gradili Brucea Willisa. Tijekom tih pola desetljeća diljem svijeta iznimno je porastao ne samo naš brend, već i kategorija energetskih napitaka. Kada promatramo navike potrošnje, ti se napitci ne smatraju više funkcionalnim, već svakodnevnim proizvodima. Zato je došao trenutak da otvorimo novo poglavlje u komunikaciji brenda, iako će legendarni Bruce ostati zauvijek upamćen kao važan dio naše povijesti. I stoga, tko može naslijediti jednu takvu legendu, ako ne svakodnevni junaci? Iako ne moraju spašavati svijet, treba im malo motivacije u njihovoj svakidašnjici kako bi savladali poteškoće – i one velike, ali i male”, rekao je Márton Vecsei, voditelj  HELL ENERGY brenda.

Pripremljene su dvije verzije spota – dulja, jednominutna i ona od 30 sekundi. Kraća će se varijanta moći vidjeti  u više od 50 zemalja, uključujući i Hrvatsku. Novi spot možete pogledati ovdje: