DR OETKER STUDENI
KERMAN

Hell Energy otvara novo, uzbudljivo poglavlje

Svijet

31.05.2023

Nakon legendarnog Brucea Willisa, glavnu ulogu preuzimaju novi heroji

Danas započinje uzbudljiva, nova era za HELL ENERGY: nakon najvećeg svjetskog akcijskog junaka, glavna uloga u sljedećoj marketinškoj kampanji mađarskog vodećeg brenda energetskog pića pripala je herojima iz svakodnevnog života koje zasigurno i sami poznajemo. Ovaj motivirajući, novi spot podsjeća nas na poznate životne situacije kada samo trebamo da nas netko malo pogurne kako bismo prebrodili one trenutke kada osjećamo da smo zapeli i potom nastavili dalje. 

Šest mjeseci planiranja i priprema, ekipa od 100 članova, više od 100 statista, 20 glumaca, tri dana snimanja, četiri priče, pet tjedana u post-produkciji. Sve je to ukratko najnoviji spot HELL ENERGY-ja, koji počinje s emitiranjem.

U spotu su prikazane svima dobro poznate svakodnevne situacije iz života četiri različita glumca, koji se svakoga dana susreću s novim izazovima i obavezama, a često im ne uspijeva sve iz prve. I posve je prirodno tada izgubiti volju i osjećati se kao smo jednostavno zapeli, osobito kada su u pitanju nama važni trenuci. Ali, kao što se i u spotu kaže, ne treba odustati jer svi to imamo u sebi i sve što trebamo jest vjerovati u sebe!

"Posljednjih pet godina komunikaciju HELL ENERGY-ja smo oko gradili Brucea Willisa. Tijekom tih pola desetljeća diljem svijeta iznimno je porastao ne samo naš brend, već i kategorija energetskih napitaka. Kada promatramo navike potrošnje, ti se napitci ne smatraju više funkcionalnim, već svakodnevnim proizvodima. Zato je došao trenutak da otvorimo novo poglavlje u komunikaciji brenda, iako će legendarni Bruce ostati zauvijek upamćen kao važan dio naše povijesti. I stoga, tko može naslijediti jednu takvu legendu, ako ne svakodnevni junaci? Iako ne moraju spašavati svijet, treba im malo motivacije u njihovoj svakidašnjici kako bi savladali poteškoće – i one velike, ali i male”, rekao je Márton Vecsei, voditelj  HELL ENERGY brenda.

Pripremljene su dvije verzije spota – dulja, jednominutna i ona od 30 sekundi. Kraća će se varijanta moći vidjeti  u više od 50 zemalja, uključujući i Hrvatsku. Novi spot možete pogledati ovdje: