Tvrtka je predstavila novu vakuumiranu ambalažu koja se može reciklirati za svoj asortiman mljevenog mesa, što će smanjiti upotrebu plastike u ovom asortimanu za 63%.
Nova ambalaža, koja će u promet biti puštena početkom iduće godine, poručuju iz tvrtke, rezultirat će uklanjanjem 350 dostavnih kamiona godišnje s prometnica i uštedom od preko 250 tona plastike.
Sainsbury's je bio prvi trgovac na malo koji je početkom ove godine izbacio vakuumirano meso, ali mnogi su kupci ostali nezadovoljni ažuriranim proizvodom, tvrdeći da "uništava" okus govedine.
Unatoč tome, Co-op je prošli mjesec uveo i vakuumirano pakiranje za 11 proizvoda iz svog asortimana.
Međutim, Lidl kaže da će novo pakiranje udvostručiti dosadašnji rok trajanja s osam na 16 dana, a procjenjuje se da će prepoloviti količinu mljevenog mesa koje se baca.
Smanjenje plastike za nas je veliki prioritet, ali također prepoznajemo važnu ulogu koju plastika igra u našem svakodnevnom životu. Zato je iznimno važno da fokus naše strategije smanjenja plastike bude kružnost. Osiguravanjem da se svaka nova ambalaža može reciklirati, moći ćemo spriječiti plastično onečišćenje našeg okoliša. Kada novo pakiranje stigne u trgovine početkom sljedeće godine, znamo da će naši kupci pozdraviti ogromne prednosti i sa stajališta održivosti i sa stajališta praktičnosti, rekao je Shyam Unarket, voditelj odgovornog nabave i etičke trgovine za Lidl GB.
Izvor: INB2B Media
Foto: Lidl GB