Završio je PLMA-in međunarodni sajam "World of Private Label" 2023. koji je održan 23. i 24. svibnja u RAI Amsterdamu.
Sajam je posjetio rekordan broj od 16.000+ stručnih posjetitelja iz 120 zemalja svijeta. Posjećenost je premašila rekorde prije pandemije i potvrdila da se industrija vraća punom snagom.
2650 tvrtki izlagača iz 72 zemlje predstavilo je na sajmu tisuće prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Izlagači su izvijestili da je, kao i obično na sajmu PLMA, kvaliteta posjetitelja bila besprijekorna.
Ostvareni su brojni novi kontakti, održani sastanci s postojećim partnerima i postavljeni temelji za buduće poslove.
Nakon ovog sastanka s jednim kupcem upravo sada, vrlo smo uvjereni da ćemo s tvrtkom sklopiti višemilijunski posao, rekao je jedan izlagač dodavši da ako ste u svijetu privatnih robnih marki, jednostavno ne možete propustiti ovaj sajam.
Među glavnim atrakcijama bili su i PLMA Idea Supermarket i New Product Expo, predstavljajući jedan centralizirani prikaz inovacija privatnih marki i razvoja novih proizvoda. Kao što je jedan trgovac komentirao: Ovo je područje izvor informacija za naše timove, gdje možemo vidjeti što industrija nudi, pokupiti nove ideje i dobiti inspiraciju.
Događaj je započeo dobro posjećenim seminarima prije izložbe u ponedjeljak 22. svibnja. Za tekuću 2023. godinu očekuje se rast privatne robne marke s 2-3% boda u Europi, s najvećim rastom u istočnoj Europi. Privatna marka ima pobjednički zamah, pa je sada vrijeme da se pozitivno povežete sa svojim kupcima, rekao je Servé Muijres iz GfK-a.
I NielsenIQ i GfK potvrdili su Europu kao najveće tržište za privatne robne marke, s 34% tržišnog udjela. Štoviše, u svim zemljama i u kategorijama proizvoda, privatna robna marka još uvijek osvaja tržišni udio.
Arjan Both iz Walmarta objasnio je kako je najveći svjetski maloprodajni trgovac radio na svojoj strategiji izgradnje najpouzdanijeg i najotpornijeg opskrbnog lanca. Tvrtka je vrlo otvorena za poslovanje s europskim dobavljačima privatnih robnih marki koji su svjetski poznati po postavljanju ljestvice.
Predsjednica PLMA-e, Peggy Davies, rekla je: "World of Private Label" globalna je stvar i vodeća je B2B platforma privatnih robnih marki. Ponosni smo što industrija privatnih marki na međunarodnoj razini prepoznaje važnost izložbe.
Idući "World of Private Label" održat će se 28. i 29. svibnja 2024.