Nizozemski brend u vlasništvu trgovca Ahold Delhaize predstavio je Izvješće o održivosti za 2022. godinu.
U svom Izvješću o održivosti supermarket se osvrnuo na korake poduzete 2022. kako bi postigao svoju misiju "Zajedno činimo bolju prehranu lakim izborom. Za svakoga."
Neka od postignuća istaknutih u izvješću su:
- Ambicija smanjenja emisija CO2 u opskrbnom lancu pooštrena je s 15% na 45% do 2030.;
- Ponuda vegetarijanskih, veganskih i biljnih proizvoda dodatno je proširena na preko 1000 proizvoda;
- Prodano je preko 132 milijuna manje kocki šećera, preko 44.000 kilograma manje soli i preko 270.000 kilograma
- Manje zasićenih masti u odnosu na 2021. godinu;
- Uvedene su dinamične akcije i paketi AH "Overblijvers" puni proizvoda kojima je pri kraju roka trajanja kako bi se potrošačima omogućili proizvodi po nižim cijenama ali i podigla svijest o problemu bacanja hrane;
- ukinute besplatne plastične vrećice za voće i povrće, čime će tvrtka uštedjeti 243.000 kilograma plastike godišnje;
- preko 7 milijuna eura donirano je društvenim organizacijama.
Albert Heijn je u sklopu objave najavio i napredak u dobivanju B Corp certifikata, kao i pokretanje eksperimenta s prikazom stvarnih cijena kave u tri svoje trgovine.
B Corp je certifikat koji se dodjeljuje tvrtkama na temelju njihovog društvenog i ekološkog utjecaja. Tvrtke prolaze kroz rigoroznu procjenu koja se fokusira na njihov utjecaj na temelju pet stupova: upravljanje, okoliš, zaposlenici, klijenti i zajednica.
Izvor: Ahold Delhaize
Fotografija: Albert Heijn