U iščekivanju Nacionalnog dana roséa, tvrtka je predstavila jumbo pano koji nudi ružičasto vino prolaznicima u Manchesteru.
S obzirom na to da je Manchester prvi u zemlji kada je u pitanju ljubav prema roséu, tvrtka je odlučila upravo ondje postaviti rosé jumbo pano koji potrošačima nudi besplatan uzorak Aldi Provence Rosé vina.
No, kako navode iz tvrtke, billboard će nuditi vino tek kada temperatura bude 19,2 stupnja Celzijusa, što je prema ljubiteljima roséa "idealna temperatura".
Svi su čuli za izreku "It's wine o'clock" ("Vrijeme je za vino"), no nas je zanimalo kada je "vrijeme za rosé". Postavljanje prvog na svijetu reklamnog panoa na određenoj temperaturi u kišnom Manchesteru bio je veliki izazov, ali sve je ispalo savršeno, rekla je direktorica nabave Aldi UK, Julie Ashfield.
Kampanja dolazi nakon što je Aldi zabilježio rast prodaje roséa od 134% u odnosu na prethodnu godinu, a najuspješniji dan koincidira s toplinskim valom u kolovozu.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Aldi