Tvrtka će u sklopu svojih hipermarketa otvoriti restorane koji će posluživati proizvode iz asortimana trgovačke privatne robne marke Lenta Fresh.
Prilikom lansiranja asortimana sredinom prosinca 2022., Alexander Kotlyarov, direktor odjela privatnih robnih marki Lente, izjavio je da će ovaj brend postati jedan od prioriteta u 2023., naglašavajući ulogu brenda Lenta Fresh kao pokretača prodaje rast proizvoda iz asortimana privatnih marki.
Ovaj asortiman sadrži više od 500 proizvoda i uključuje svježe voće i povrće, kao i proizvode s kratkim rokom trajanja i gotova jela.
Ovaj potez dolazi ubrzo nakon što je maloprodajni lanac Perekrestok objavio da počinje razvijati svoje kafiće.
Podsjetimo, Magnit je također u ožujku najavio da planira proširiti svoj format kafića, nastojeći objediniti sadašnje kafiće (kojih ima oko 70) pod jednim brendom.
Izvor: INB2B Media
Foto: Lenta