Prihodi od retail medija pomažu Aholdu Delhaizeu da održi niske cijene, otkrio je izvršni direktor Frans Muller. Trgovac je "gotovo na pola puta" svog cilja od jedne milijarde eura prihoda od oglasa do 2025. godine.
Ahold Delhaize otprilike je na pola puta do svog cilja generiranja milijardu eura prodaje do 2025. od aktivnosti kao što su prodaja oglasa na web stranicama i u aplikacijama, rekao je izvršni direktor Frans Muller.
Prema Mulleru, Ahold Delhaize koristi prihode od oglašavanja kako bi zadržao niže cijene hrane dok inflacija i dalje traje u Europi i Sjedinjenim Američkim Državama: Ono što generiramo od prihoda od retail medija, ponovno ćemo uložiti u naše poslovanje kako bismo bili sigurni da si potrošači mogu priuštiti zdrave i održive proizvode. Moramo jako naporno raditi zajedno, s maloprodajom i proizvodnjom, kako bismo smanjili troškove.
Međutim, nije želio otkriti koliko Ahold Delhaize zarađuje kada kupac klikne na sponzorirani proizvod ili banner.
Prošle godine trgovac je preuzeo udio u belgijskoj tvrtki Adhese, specijaliziranoj za tehnologiju digitalnog oglašavanja. Cilj je kupcima ponuditi prilagođene promocije i oglase te steći dublji uvid u ponašanje kupaca. Na primjer, proizvođači mogu platiti da se njihov brend pojavi na vrhu pretraživanja kupaca ili ciljati oglašavanje na određenu publiku.
Sve više trgovaca okreće se retail medijima kao alternativnom izvoru prihoda, po uzoru na Amazon i Walmart. Francuski konkurent Carrefour, primjerice, pokrenuo je platformu za digitalno oglašavanje Carrefour Links, koja oglašivačima omogućuje postavljanje ciljanih online aktivacijskih kampanja na temelju stvarnih podataka o kupnji i mjerenje točnog učinka tih medijskih ulaganja.