Francuski trgovac predstavio je novi chatbot temeljen na OpenAI tehnologiji ChatGPT-4 kako bi poboljšao iskustvo online kupnje.
Putem chatbota pod nazivom Hopla, Carrefourovi online kupci u Francuskoj moći će odabrati proizvode na temelju svog proračuna i prehrambenih ograničenja.
Chatbot također može predložiti rješenja za ponovnu upotrebu sastojaka umjesto bacanja ostataka hrane i sastaviti košarice za kupnju na temelju specifičnih recepata koje je potrošač označio.
Generativna umjetna inteligencija omogućit će nam obogaćivanje korisničkog iskustva i duboku transformaciju naših poslovnih metoda. Korištenjem generativne umjetne inteligencije želimo biti korak ispred i promijeniti budućnost maloprodaje, rekao je Alexandre Bompard, izvršni direktor Carrefoura.
Generativna umjetna inteligencija također se koristi za povećanje informacija o proizvodima privatnih robnih marki, uključujući opise proizvoda i informacije o nutritivnoj vrijednosti. Više od 2000 SKU-ova sada ima ažurirane podatke, a prodavač planira proširiti ovu uslugu na sve proizvode.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Carrefour