Francuska industrija alkoholnih pića pala je 20% u prvom tromjesečju nakon rasta 2022. jer je inflacija potaknula potrošače diljem svijeta da odustanu od skupljih marki alkohola, objavila je Federation Francaise des Spiritueux.
Oporavak je bio kratkotrajan jer je početkom godine izvoz pao zbog inflacije čiji učinci postaju globalni. Prvi put od krize COVID-19, izvozno tržište je u padu, navodi se u priopćenju FFS-a.
Prošle je godine izvoz alkoholnih pića porastao za 11,7 posto na 5,4 milijarde eura, ali količinski samo za 2,3 posto, na 468 milijuna litara, izuzev votke (količinski porast od 6,7 posto) i likera (rast od 14,1 posto).
Konjak je ostao najviše izvezeno žestoko piće, ali je i njegov izvoz pao za 3,7%.
Obujam prodaje alkohola u maloprodajnim trgovinama povećat će se za 4,4% na 5 milijardi eura u 2022.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Adam Wilson/Unsplash