Waitrose je predstavio 3D billboard kao dio integrirane marketinške kampanje za svoj posljednji val sniženja proizvoda.
Smješten u Westfieldu u Londonu, 6 metara visok billboard ima za cilj privući pozornost na samo neke od 200 proizvoda kojima je tvrtka nedavno snizila cijene u sklopu ulaganja od 100 milijuna funti.
Snizili smo cijene stotinama omiljenih proizvoda i želimo razgovarati o tome. Naša kampanja postiže upravo to – odvažna je, privlačna i ističe sve proizvode izvrsnog okusa na kojima kupci sada mogu uštedjeti, rekao je Nathan Ansell, Waitroseov direktor odnosa s potrošačima.
Najnovija runda sniženja cijena uslijedila je nakon sniženja više od 300 proizvoda vlastite marke u veljači.
Waitrose je posljednji trgovac na malo koji je predstavio niz sniženja cijena dok inflacija u Ujedinjenom Kraljevstvu počinje lagano jenjavati. Prošlog mjeseca supermarketi među kojima su Sainsbury's, Tesco, Lidl i Aldi snizili su cijene mlijeka, dok je Morrisons prepolovio cijene određenih proizvoda, a Tesco 30 tjestenina i ulja za kuhanje.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: John Lewis Partnership