Tvrtka trenutno tiska oko 25 milijuna brošura svaki tjedan
Mnogi našu odluku smatraju riskantnom. Uostalom, papirnata brošura je desetljećima bila daleko najvažniji medij za oglašavanje u industriji. Ali kada je riječ o održivosti, možemo se poboljšati samo ako sami sebi izazovemo i pokažemo hrabrost. Svojom kombinacijom digitalnih ponuda ne samo da preciznije dopiremo do kupaca, već i na održiviji način, rekao je Peter Maly, član izvršnog odbora REWE grupe.
Podsjetimo, REWE je najavio da će od 1. srpnja 2023. prestati tiskati i distribuirati svoje brošure te će umjesto toga krajem 2022. proširiti svoje oglašavanje kroz novije medijske forme.
Tom je prilikom tvrtka uvela novu opciju primanja pamfleta na telefon putem WhatsAppa, dok će pamfleti biti dostupni sa sata na web stranici trgovca iu njegovoj aplikaciji.
Prema navodima tvrtke, ovaj će potez rezultirati uštedom od više od 73.000 tona papira, 70.000 tona CO2, 1,1 milijun tona vode i 380 milijuna kWh energije godišnje.
Izvor: INB2B Media
Foto: REWE