Iako postoji već desetljećima, bezalkoholno pivo, nakon dugog razdoblja stagnacije, posljednjih je godina sve popularnije kao osvježenje za odrasle.
Proizvodnja bezalkoholnog piva u Njemačkoj se od 2007. udvostručila na više od 670 milijuna litara prošle godine. Očekujemo da će uskoro svako deseto pivo proizvedeno u Njemačkoj biti bezalkoholno, kaže Holger Eichele, direktor Njemačke udruge pivara.
Osim toga, potrošači sve više cijene "lošiju kalorijsku vrijednost" bezalkoholnog piva u usporedbi s njegovim alkoholnim rođakom.
Prvo bezalkoholno pivo pojavilo se u bivšoj Zapadnoj Njemačkoj krajem 70-ih. Frankfurtska pivovara Binding predstavila je u nacionalnoj kampanji svoj Clausthaler - taj brend danas pripada grupi Radeberger, odnosno koncernu Oetker.
Danas u Njemačkoj potrošači mogu birati koje će bezalkoholno pivo piti, dok je u drugim pivskim nacijama, poput Belgije i Češke, ponuda znatno slabija.
S druge strane, Švicarska ima stariju tradiciju bezalkoholnog piva, počevši od Ex-Bier pivovare Feldschlösschen, a od 1965. pivo Hürlimann Oro, kasnije Birell.
Izvor: INB2B Media
Foto: Christophe Gateau/dpa