Poljski ogranak francuskog lanca supermarketa predstavio je svoju prvu samoposlužnu trgovinu.
Novi format nudi više od 1000 proizvoda, uključujući pića i grickalice, kruh, mliječne proizvode, smrznutu hranu, BIO proizvode i delikatese.
Koncept Auchan GO naše je najnovije rješenje koje predstavljamo kako bismo svojim kupcima pružili neusporedivu udobnost i visoko personalizirano iskustvo kupnje. Neprestano promatramo kako se mijenjaju potrebe današnjih potrošača, otuda i širok izbor metoda kupnje koje nudimo i naš fokus na kombiniranje digitalnih rješenja s konceptom tradicionalnih trgovina, rekla je Katarzyna Tokarewicz, direktorica transformacije i projekata u Auchan Polska.
S površinom od 75 četvornih metara, Auchan GO u Poljskoj najmanji je Auchanov maloprodajni format. Auchan u sljedećih nekoliko godina planira otvoriti oko 40 prodajnih mjesta ovog tipa.
Poljska je prvo tržište na kojem je koncept Auchan Go u potpunosti operativan nakon uspješnog testiranja u Francuskoj.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Auchan