Fanovi će također imati mogućnost osvojiti ulaznice za pet ekskluzivnih evenata koje organizira Miller
Internacionalni brend premium piva Miler Genuine Draft udružio je snage s poznatim house DJ-em Hot Since 82 u sklopu cjelovite globalne marketinške kampanje, koja uz TV spot i pregršt video materijala uključuje i novi singl te niz ekskluzivnih glazbenih evenata s potpisom HS82.
Radnja TV spota, koji potpisuje agencija BBDO Zagreb, prati DJ-a Hot Since 82 i njegovo društvo na ulicama velegrada. Dok prolaze gradom, oni kreiraju glazbu kojom “filtriraju” gradsku buku i pretvaraju je u zarazni beat. Time rade svojevrsni hommage urbanim virtuozima koji povezuju glazbu sa zvukovima ulice. Ova grupica mladih kreativaca predstavlja inspiraciju i poticaj svima koji žele kreirati vlastite “Miller Time” trenutke – bilo da se radi o tulumarenju s prijateljima ili uživanju u glazbi u svakodnevnim životnim situacijama.
Između ostalog, spot sadrži i jedinstvene kadrove koje je proizvela produkcijska kuća Chuck Studios iz Amsterdama, specijalizirana za vizualni prikaz hrane i pića. Boce Miller Genuine Draft piva plešu u urbanom ritmu s glazbenim vibracijama koje prolaze kroz tekućinu i kreiraju zanimljive uzorke i pokrete.
Spot će se prvi puta na TV-u prikazati u Mađarskoj ovog mjeseca, a na druga globalna tržišta će se plasirati tijekom godine. Uz to se očekuje i mnoštvo ekskluzivnog sadržaja koji će prikazivati na globalnim i lokalnim društvenim mrežama brenda.
U isto vrijeme planira se i lansiranje novog singla pod nazivom Atomic Sun koji je Hot Since 82 kreirao posebno za ovu kampanju. Singl će biti dostupan na streaming platformama od 14. srpnja.
Uz to, svi zainteresirani imat će priliku posjetiti neke od pet Miller Time Live evenata na jedinstvenim lokacijama diljem svijeta. Uz novi headliner singl DJ-a Hot Since 82, eventi će sadržavati razne vizualne elemente i atrakcije iz TV spota, kao street art s vizualnim identitetom brenda.
Kampanja je svojevrsni nastavak uspješne kampanje iz 2022. koja je nastala u suradnji s poznatim redateljem i oskarovcem Joachimom Bachom. Kao i prošlogodišnja, i nova kampanja tematizira spontano okupljanje mladih vizionara i zabavu koju sami kreiraju na originalne načine.
Hot Since 82 komentirao je ovu suradnju: “Bilo mi je zadovoljstvo surađivati s brendom Miller na ovoj kampanji. Odlično smo se zabavili na snimanju, a kreirati singl baš za ovaj projekt bilo je vrhunsko iskustvo. Skladbom “Atomic Sun” pokušao sam zbilja uloviti te osvježavajuće, spontane trenutke, kada se sve nekako posloži. To je nešto što volim raditi i sa svojim pop-up eventima. Ovo je naš “Miller trenutak” i jedva čekam puštati ovaj singl na eventima koje zajedno planiramo”
Rebecca Mutty, Senior Global Brand Manager za Miller Genuine Draft, također je podijelila svoje dojmove: “Jako se veselimo lansiranju naše nove kampanje u suradnji s DJ-em Hot Since 82. Miller se povezuje sa spontanim i nezaboravnim trenutcima koje provodimo s društvom. Zato smo sklopili suradnju s jednim od vodećih globalnih DJ-eva za jednu od najboljih kampanja dosad koju prati novi singl, novi TV spot i originalni urbani eventi diljem svijeta.
Najbolje od svega je što ljudi mogu sami doživjeti "Miller Time Live" iskustvo. Organiziramo originalne partije na kojima će Hot Since ’82 nastupati kao headliner u gradovima diljem svijeta, od Cape Towna do Budimpešte.”
Maja Rašić, kreativna direktorica iz agencije BBDO Zagreb komentirala je: “Bilo je genijalno iskustvo raditi s DJ-em kao što je Hot Since 82, ali i s mnoštvom mladih umjetnika kao što su plesači, pjevači i street artisti iz raznih dijelova svijeta. Spot prenosi zaraznu i optimističnu atmosferu, ispunjava nas osjećajem beskrajnih mogućnosti te zrači energijom koja podiže. No, ovo je samo tračak onoga što nas još čeka i s velikim uzbuđenjem ćemo postupno otkrivati sve što slijedi!”
Zasluge:
Klijent: Molson Coors
Brend: Miller Genuine Draft
Senior Global Brand Manager: Rebecca Mutty
Brand Manager: Bence Sumegy
Ime kampanje: Takeover with HS82
Kreativna agencija: BBDO Zagreb
Glavni kreativni direktor: Almir Okanović
Kreativni direktor: Maja Rašić
Kreativni tim: Ivan Čadež, Sara Šalov, Maja Perica
Strateški planer Agencije: Dinko Brčić
Account manageri Agencije: Jasenka Talapko Blažević, Vana Ora
Agencijski producent za Heads Up: Anita Sasdy
Asistent agencijskog producenta za Heads Up: Natasha Finney
Produkcija: Gentlemen Films
Režija: Greg Rom
Produkcijski koproducent: Lisa Gardner
Montaža: Tessa Ford
Post-produkcija: Black Ginger
Tonski studio: Markus Wormstorm – Honeymoon Studios
Post-produkcija zvuka: Rob Brinksworth - Resonate