NASCAR se udružio sa sponzorima Busch Light, Coca-Cola, Geico i Xfinity u novoj nacionalnoj kampanji koja slavi obožavatelje i 75. godišnjicu tijela za sankcioniranje automobilskih utrka.
Kampanja pod nazivom "Thank you, Fans" (Hvala vam, fanovi) prvi je put da ova četiri sponzora izravno surađuju na kampanji i uključuje spot od 30 sekundi, kao i integriranu kampanju za društvene mreže, radio i televiziju.
Navijači NASCAR-a su najstrastveniji i najodaniji i bez njih jednostavno ne bismo bili ovdje. Naši nevjerojatni partneri vidjeli su tu strast iz prve ruke tijekom godina i oduševljeni smo što zajedno pokrećemo ovu kampanju kako bismo iskreno zahvalili našim fanovima – novim i starim – za energiju i trud koji su uložili u NASCAR dok nastavljamo slaviti ovu prekretnicu, rekla je Michelle Byron, potpredsjednica NASCAR-a za sponzorstva.
Kampanja će također uključivati nacionalnu nagradnu igru gdje je tvrtka pozvala obožavatelje da podijele svoje priče o tome kako su postali fanovi NASCAR-a za priliku osvojiti vrhunsko iskustvo uz plaćanje svih troškova na NASCAR-ovom prvenstvu Phoenix Raceway Championship.
Izvor: NBC Sports
Foto: NASCAR