Tvrtka je, nakon uspješnog lansiranja kampanje u sklopu Super Bowla, pokrenula kampanju "Can hands" i u Europi.
U suradnji s agencijom Grey London i redateljem Ulfom Johanssonom, Pringles je napravio seriju kratkih videa koji će se prikazivati u sjevernoj i južnoj Europi.
Tako su nastali posebni filmovi za tržište Velike Britanije i Irske, zatim sjeverne Europe (Hrvatska, Njemačka, Austrija, Švicarska, Izrael, Grčka, Nizozemska, Belgija, Poljska, Rumunjska, Mađarska, Litva, Finska, Danska, Švedska, Norveška, Cipar, Malta, Latvija, Estonija) i konačno, južna Europa (Francuska, Španjolska, Italija i Portugal).
Nakon uspjeha kampanje "Can Hands" u Sjevernoj Americi, u suradnji s agencijom Grey London kreirali smo kampanju za europsko tržište. "Can Hands" nastavlja dokazivati da je Pringles najbolji snack za svaku priliku. Pringles je razigran brend i to je nešto što smo htjeli poručiti ovom kampanjom. Blisko surađujući s agencijom, znali smo da razumiju što želimo postići i zajedno smo oživjeli razigranu stranu našeg brenda kroz "Can Hands". Mislimo da će se obožavatelji Pringlesa diljem Europe moći poistovjetiti s ovom kampanjom i nadamo se da će im izmamiti osmijeh, rekla je Stéphanie Thys, direktorica marketinga za Pringles Europe.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Kellogg's