Američka nogometna reprezentacija potpisala je dugoročni ugovor o sponzorstvu s tvrtkom Coca-Cola North America, čime je div u proizvodnji pića drugi najveći marketinški potrošač iza Nikea.
Pojedinosti dogovora nisu poznate, ali tvrtka je rekla da je njen prioritet postići dogovor na vrijeme za Svjetsko prvenstvo za žene, koje počinje 20. srpnja, kako bi sponzorstvo predstavili na oproštajnoj utakmici ženske reprezentacije protiv Walesa.
Naša će ženska reprezentacija biti u središtu zbivanja na Svjetskom prvenstvu. Za nas ima smisla započeti ovo partnerstvo oproštajnom utakmicom, rekao je David Wright, komercijalni direktor američke nogometne reprezentacije.
Podsjetimo, Coca-Cola je sponzor američke nogometne reprezentacije od 2015. godine, kada je postala i službeni sponzor MLS lige.
Tvrtka je 2020. godine kritizirala reprezentaciju zbog nejednakih plaća za mušku i žensku reprezentaciju, nakon čega se reprezentacija obvezala na jednake plaće i prava za sve sportaše i sportašice.
Zajedno smo predani poticanju snova na terenu i izvan njega. Naš je cilj osnažiti zajednice, nadahnuti buduće generacije i njegovati nasljeđe jedinstva dok razvijamo sport diljem SAD-a, rekla je Jennifer Mann, predsjednica Coca-Cole North America
Izvor: INB2B Media
Fotografija: U.S. Soccer