Vrećice "Verspil Mij Niet" ("Ne bacaj me") sada će biti dostupne u svim maloprodajnim trgovinama diljem zemlje.
U kutijama se nalazi svježe voće i povrće koje više nije u prodaji, ali je prikladno za upotrebu, dodaju iz tvrtke.
Taj potez također označava kraj partnerstva trgovca s organizacijom za sprječavanje rasipanja hrane Too Good To Go. Diskont je prodao gotovo dva milijuna kutija putem aplikacije Too Good To Go u posljednje tri godine.
Posljednjih godina naučili smo mnogo o tome kako uštedjeti još više hrane. Između ostalog, tome je pridonijela uspješna suradnja s Too Good To Go. Zato što smo lansirali vrećice "Ne bacaj me" izravno u trgovine i optimizirali procese kako bi se još više voća i povrća spasilo od otpada. Za 3 € naš kupac dobiva zdrav obrok i pomaže nam u borbi protiv bacanja hrane, rekla je Esmeé van Veen, direktorica održivosti u Lidlu.
Tvrtka je od 2018. godine smanjila količinu bačene hrane za 31%, a cilj joj je dosegnuti 50% do 2030. godine.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Lidl