Tvrtka je izvijestila o kvartalnim rezultatima boljim od očekivanih i unaprijedila svoje izglede za tekuću godinu, sugerirajući da su potrošači i dalje spremni plaćati više cijene za pića i grickalice.
Kompanija je izvijestila o porastu prihoda od 10,3 posto na 22,32 milijarde dolara u razdoblju od travnja do lipnja, nadmašivši procjene od 21,73 milijarde dolara.
Organski prihodi porasli su 13 posto u tromjesečju, iznad konsenzusa od 10 posto rasta. Količinska prodaja u segmentu prehrane pala je za tri posto, dok su pića oslabila za jedan posto.
Geografski najveći rast bilježi tržište Južne Amerike (19 posto), te regija Afrike, Bliskog istoka i Južne Azije sa stopom od 18 posto.
Prodaja u sjevernoameričkom odjelu za piće, koji je temeljni posao tvrtke, porasla je 10 posto, dok je sjevernoamerički segment grickalica, Frito-Lay, rastao po stopi od 14 posto.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: PepsiCo