Lidl je u svibnju i lipnju donirao 10 centi od svakog prodanog proizvoda Lidlovih robnih marki Lupilu i Cien Kids u Fond za godišnji odmor za djecu s posebnim potrebama iz socijalno ugroženih obitelji kojima je potrebno društvo za bezbrižno uživanje na odmoru.
Prodajom ovih proizvoda, koji su uglavnom namijenjeni njezi najmlađih, prikupljena su sredstva za 409 dana ljetovanja.
Akcija je usmjerena na prikupljanje sredstava za ljetovanje djece čiji roditelji zbog socijalnih poteškoća ne mogu priuštiti ljetovanje, a posljednjih godina u akciju su uključena i djeca s posebnim potrebama.
Kroz ovu akciju do sada je na ljetovanje otišlo više od 570 djece s posebnim potrebama.
Partner u akciji bila je organizacija ZPMS (Zveze prijateljev mladine Slovenije) s kojom trgovac surađuje od 1999. godine.
Od srca zahvaljujem Lidlu na donaciji. Odmor je izuzetno važan kako za djecu tako i za njihove obitelji. Jako smo sretni što ćemo donacijom još većem broju djece s posebnim potrebama omogućiti da provedu ugodan i zabavan odmor, rekla je Breda Krašna, glavna tajnica ZPMS-a.
Uz samu akciju, trgovac je poklonio i školske bilježnice s crtežom maskote Zdravka Lidla koji djecu potiče na razmišljanje o bacanju hrane i zbrinjavanju ostataka, a od svake prodaje 50 lipa izdvaja ZPMS.
Lidl je, u skladu s inicijativom održivosti „Stvorimo bolji svijet“, koja ove godine obilježava desetu godinu postojanja, i u svibnju i lipnju u svim svojim trgovinama postavio košare za prikupljanje higijenskih proizvoda i hrane za obitelji u potrebi.
Izvor: InStore.si
Fotografija: Lidl